Friday, November 16, 2012

אמנות יד מסיבת יום הולדת לילדים בני שש

ילדים בנו שש, חצי תריסר שנים לשמור אותם מאושרים הם לא משימה קלה, אבל זה בדיוק מה שאתה צריך לשחק בחגיגה יום הולדת שמטרתה לשים את הילד ו/ שלה החברים שלך. אתה צריך ללכת עם מושגי עיצוב של ההמצאה כדי ליצור יום ההולדת המיוחד ובלתי נשכח עצם היום הזה.
שמור על חבורה של שש שנים השתתפה בחגיגה יום הולדת היא משימה קשה. הטבע חסר המנוחה שלהם צריך להיות מתועל ליצירת המסיבה של זריקה טובה. הודות לשימוש יעיל יותר ברמות האנרגיה הגבוהה שלהם הוא ליצור משחק רך כמה משחקים יכולים לכלול פרסים מתנות סדירות למשתתפים. בהשוואה למשחקים קלסיים כמו כיסאות מוזיקליים או זנב על החמור, גישה רכה לשחק משטח מדידה כדי ליצור מתיחה נאה הדמיון שלך. רוב מושגי מלאכה לא צריכים להשתמש בכל ציוד יקר. אתה יכול להשתמש ברוב האשפה האחרונה שוכבת בבית כדי ליצור חגיגה רכה זו זריקה טובה!
לעצב רעיונות יצירתיים לילדים שש שנים
הדפסי יד
טביעת כף היד של הילד שלך יכולה להיות זיכרון ששוה כל אגורה. ובכן, לא פריט ספינת תענוגים שאנשים צעירים מבינים שאתה תיהנה מפעילות זו. לפעילות זו, תצטרך קצת ציוד, חומרים וצבעים על בסיס מים. לתת לכל ילד בקבוק של צבע או לשפוך קצת על יד. אתה רשאי לבחור הצבעים האהובים עליהם ליצור פעילות זו אפילו כדאי יותר. אנו מציעים מספר הטיפין של מים על ידיו ולגדל אותם לפרוס כפם בצבע, לשים קצת ציוד לפני כל הילדים ולגדל אותם כדי ליצור תחושה של היד שלו בצבע. אם תרצה, תוכל להציג סדרה של מברשות, ולכן הם יכולים לכתוב את השם שלהם וגילם.
חולצות טריקו
קנה חולצות שחורות ולבן זולות בשוק סיטוני הקרוב. מקבל צבעים, מכחולים ולוחות צבעים של ציירים של ציוד. להפוך את חולצה לכל ילד ומציע אוסף של ציור חומר. תוכל לספק תמונה שלשכפל את החולצה או בד יכול לשמש כתכתיבי כוח. פעם עשה, מקום מוצרים במקום קריר ויבש ולצרף פתק להסביר "איך לטפל". פעילות זו יכולה לשמור על ילדים העוסקים ברציפות במשך 2 שעות.
קולאז
עיתונים, כתבי עת, חוברות ופיסות נייר, לא רצויות הם שימוש מועט. אבל, יצירת חומר טוב כדי ליצור קולאז'ים יפהפיים. מחלק את הילדים לקבוצות של 5. כדי לתת לכל תמונה כדי לשכפל בצורה של קולאז'. מאמר זה, מספריים, דבק ונייר (לבסיס) גם. שעה כדי להשלים את הפעילות. זכות המקבץ הראשונית לעצור ויקבל פרס!
סימני דרגה
ילדי רחבה עשויה להפסיד דברים פשוטים מאוד. בקבוקים מאבדים את המים, קופסות ארוחת צהריים או שקיות שכיחים בקרב ילדים. יש תעודת זהות בדברים של המוניטין שלו, יכול להגדיל את הסיכוי למצוא עבודה. כדי ליצור תעודות זהות, תרצה מקלות קינוח, צבע, נצנצים, מדבקות וסימנייה. אנו מציגים שני ברי קינוח קפוא כל הילדים ולחלק את שאר החומרים. יכול לכתוב ולייפות את הכרטיס שלך בעצמך.
להקות ידידות
חברי ילדות מרובעים כפי שהם באמת לא לחזור לבנות נכונים. יחסים ליצור מפסים הם שטר תכנית נהדר, שיכול לספק לכל ילד עם פרס של מכור. תוכל להשתמש בצמר, סרטים, בן ניילון צבעוני, נצנצים, מדבקות וחרוזים כדי ליצור פסי מערכות יחסים. הודות לבנייה הפשוטה מלהקות החיבור שזורים דגנים וכניסה באמצע. פעם עשו, את הילדים לשתף הלהקות שלהם יחד.
אמנות בחגיגה יום הולדת לילדים 6 שנים צריכות להיות נאלצה להיות קל. פעילות קידוח תבנה סיבוך קטן. מספר וכבהורה, שכונה של פעילויות אלה כדי לשמור על הילדים מעוניינים.

No comments:

Post a Comment